Co będzie tematem konferencji Google I/O 2019?
Gigant z Mouintain View opublikował agendę wydarzenia Google I/O 2019, z której możemy wywnioskować to, jakie tematy zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji.
Jak co roku w okolicach maja amerykańskie przedsiębiorstwo organizuje zespół połączonych konferencji dla deweloperów, którzy poznają najnowsze rozwiązania od Google i uczą się je implementować w swoich narzędziach. Nie oznacza to jednak, że Google I/O 2019 skierowane jest wyłącznie do twórców. Przeciwnie, z roku na rok, liczba informacji interesujących dla użytkownika końcowego wzrasta.
Największe emocje wzbudza oczywiście impreza inauguracyjna, czyli Keynote, podczas którego Google określa kierunek działań firmy na najbliższy rok. Co zostanie pokazane na tegorocznym spotkaniu?
Google I/O 2019 — czego możemy się spodziewać?
Ketnote w Amfiteatrze Shoreline to najważniejszy punkt, który zepnie wszystkie tematy, które mają pojawić się na następujących po evencie panelach dla deweloperów. To właśnie podczas inauguracji przedstawiciele firmy opowiadają o najbardziej interesujących nas ficzerach. Nie inaczej będzie w tym roku.
Tematem przewodnim Google I/O 2019 będzie z pewnością nadchodząca wersja Androida Q. System został udostępniony w formie bety, ale dopiero podczas konferencji poznamy kierunek jego rozwoju. W grę wchodzą usprawnienia w zakresie języka programowania Material Desing oraz prawdziwy tryb ciemny. To jednak nie wszystko. Firma zapowie zmiany, większe lub mniejsze, ale z pewnością istotne, związane z Asystentem oraz aplikacjami Mapy, Chrome czy zastosowania AR.
Spora część spotkania może zostać poświęcona zapowiedzianej niedawno platformie growej Google Stadia.
Co ze sprzętem?
Całkiem prawdopodobne jest to, że firma zdecyduje się zaprezentować podczas wydarzenia tańsze wersje smartfonów z rodziny Pixel 3. Google I/O 2019 wydaje się idealnym na to momentem. Warto, by koncern dobrze go wykorzystał.
Wydarzenie wystartuje już 7 maja. Keynote oraz pozostałe panele tematyczne będzie można śledzić za pośrednictwem kanału YT Google.
Źródło: Google