Aliexpress w 2019 roku — podsumowanie preferencji Polaków
Druga połowa grudnia to czas podsumowań minionych dwunastu miesięcy, którymi raczą nas przeróżne firmy, ośrodki badań, a także serwisy. O krótkie podsumowanie oparte o dane z raportu Gemiusa „e-commerce w Polsce” pokusiło się nawet Aliexpress.
Światowy trend na wzrost zaangażowania w zakupy online jest widoczny również w Polsce. Nasi rodacy chętnie korzystają z możliwości internetowych platform zakupowych, dzięki którym pewne niedogodności związane z odwiedzaniem stacjonarnych punktów sprzedaży znikają. Aliexpress podaje powody takiego stanu rzeczy oraz informuje o tym, jakie produkty najczęściej kupują Polacy.
Co kupowali Polacy na Aliexpress w 2019 roku?
Handel w internecie zdaje się nie mieć dziś granic. W sieci sprzedaje się produkty z kategorii takich jak elektronika użytkowa, motoryzacja, sprzęt AGD, moda, pielęgnacja osobista i biżuteria. Polacy chwalą sobie możliwość zakupów bez ograniczeń, brak konieczności jechania do sklepu oraz w zasadzie nieograniczony czas kupowania. Właśnie te kwestie przemawiają za popularnością e-commerce.
Zastanawiacie się pewnie, co konkretnie kupowali Polacy przemierzający zasoby platformy zakupowej Aliexpress? W minionym roku wyszukiwaliśmy i kupowaliśmy rzeczy takie jak bransoletka Xiaomi (hit sprzedaży), inteligentne zegarki, inteligentne odkurzacze, elektryczna szczoteczka do oczyszczania twarzy, elektryczna hulajnoga oraz soniczna szczoteczka do zębów. Sporą popularnością cieszył się również masażer.
Nie wiem jak wy, ale ja uważam, że brak tutaj zaskoczeń. Przeglądając zasoby sieci, bardzo często natrafiałem na oferty dotyczące wyżej wymienionych sprzętów. Najwyraźniej takie były oczekiwania konsumentów w 2019 roku. Pytanie, co przyniesie rok 2020?
Źródło: Informacja prasowa