Assassin’s Creed: Unity – Jak Ubisoft łata patcha
Doczekaliśmy się teaserów trailerów, więc nikogo nie powinny już zdziwić patche łatek. Właśnie jednego z nich zaserwował nam Ubisoft, próbując naprawić swoją najnowszą produkcję, której akcja osadzona została w świecie assasynów.
Jakiś czas temu Ubisoft wypuścił łatkę mającą doprowadzić wspomniany tytuł do jako takiej grywalności. Niektórych użytkowników Xboxa One zadziwił pewnie fakt, iż patch początkowo obliczony na 6,7 GB ważył „zaledwie” 40 GB. Jak się okazało nie była, to stricte łatka, a plik zastępujący praktycznie całą grę.
Istnieje jednak szansą, że gra doczeka się należytych usprawnień, a wszystko to zawdzięczać możemy nowej łatce poprawiającej, także poprzedniego patcha. Zmiany, które mamy nadzieję zauważyć, to: poprawiona rozgrywka, stabilność gry oraz łączenie z innymi graczami w sieci. Problemy z framerate’em częściowo rozwiąże zastąpienie całych fragmentów wirtualnego Paryża. Musicie się znowu przyszykować na pokaźną objętość pliku naprawczego.
http://www.youtube.com/watch?v=JSd8VD0-NLI
Pytanie brzmi – „Czy opłaca się wydawać wcześniej grę, którą miesiącami należy później dopracowywać?”.
Źródło: IGN