Co nowego słychać w świecie Wiedźmina?
Do debiutu rynkowego trzeciej odsłony „Wiedźmina” coraz bliżej, zatem nie powinno nikogo dziwić, że kampania reklamowa idzie pełną parą. Oprócz nowych materiałów w postaci screenów i filmików poznaliśmy, również kilka istotnych szczegółów na temat samej gry.
Jak już wiemy od dłuższego czasu Ciri nie tylko wystąpi w nowym „Wiedźminie”, ale dodatkowo będzie postacią grywalną. Redaktorzy serwisu „IGN.com” uraczyli nas krótkim filmikiem, na którym możemy się odrobinę zorientować, jak przypuszczalnie wyglądać będzie rozgrywka „Lwiątkiem z Cintry” lub „Dzieckiem Starszej Krwi”. Dosyć zaskakującym elementem, który zaobserwować możemy w materiale są uniko-teleporty. Na to, czy rozwiązanie zaproponowane, przez twórców sprawdzi się w samej grze, musimy poczekać do czasu premiery gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon”. Fani produkcji na jej przejście otrzymają ponad pół roku, bo mniej więcej po tym okresie spodziewać się możemy pierwszego z dwóch, już ogłoszonych dodatków. „Serca z Kamienia” („Hearts of Stone”) zaoferować ma nam około 10 godzin zabawy, a akcja dodatkowej zawartości rozgrywać się będzie na Ziemiach Niczyich oraz w Oxenfurcie. Poniżej obejrzeć możecie omawiany wcześniej filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=vHNOLytV6hU
Trzecia część „Wiedźmina” reklamowana jest jako tytuł z otwartym światem. Oznacza to, że w grze uświadczyć możemy zastraszającą ilość „ekranów ładowania”, jak miało, to miejsce w przypadku premiery „Bloodborne”. Na szczęście szybko wydana aktualizacja produktu studia „From Software” ostatecznie rozwiązała wspomniany problem. W przypadku polskiego projektu takich uciążliwości ma nie być, o czym z resztą informowali sami twórcy:
“Nie, nie ma ekranów ładowania. Pojawią się tylko wtedy gdy gra będzie się rozpoczynać, gdy bohater umiera lub podczas szybkiej podróży. W tym ostatnim przypadku czas ładowania zależy od tego jak daleko jest do celu. Jeśli podróżować będzie się blisko to spodziewać można się bardzo krótkiego czasu ładowania” – mówi Jonas Mattsson, przedstawiciel „CD Projekt RED”.
Do tej pory wszystkie prezentowane materiały pochodziły wyłącznie z pecetowej wersji, co mogło nie podobać się użytkownikom pozostałych platform, na które zmierza „Wiedźmin
Dla niecierpliwych prezentujemy materiał filmowy, będący zapisem 10 minut rozgrywki w wersję PC. Rozgrywka toczy się na ustawieniach „Ultra”, w 60 fps’ach, a grę napędza karta graficzna Nvidia GeForce GTX 980. Należy zwrócić tutaj uwagę, że jest to tzw. pre-build, czyli beta:
http://www.youtube.com/watch?v=F_eRUq1PQPE
Premiera gry ustalona została na 19 maja tego roku i ukaże się na następujące platformy sprzętowe: PC, PS4, Xbox One. Tutaj możecie sprawdzić, czy gra odpali się na posiadanym, przez was sprzęcie. Przypominamy, że „Wiedźmin 3: Dziki Gon” dostępny jest w naszym e-sklepie.
Źródło: IGN, CD Projekt