You are here
Dropss, czyli sposób Netii na odzyskanie klientów News 

Dropss, czyli sposób Netii na odzyskanie klientów

Według sprawozdań Komisji Europejskiej, Polska znajduje się na szarym końcu, jeśli chodzi o gałąź internetu stacjonarnego. Ponadto, sytuacja Neostrady Orange nie wyglądała najlepiej, ponieważ wielu klientów rezygnowało z oferty. Pod koniec lipca pojawiła się informacja o próbie wprowadzenia Dropss, nowej propozycji w ofercie internetowej.

Z oferty mogą skorzystać nowi klienci Grupy Netia oraz wszyscy aktywni użytkownicy usług na bazie łączy Orange. Taka alternatywa powstała w odpowiedzi na protesty niezadowolonych klientów Neostrady Orange, którzy zarzucali operatorowi ukryte koszty oraz zmuszanie do korzystania z telefonu stacjonarnego. W razie jego odłączenia, musieli co miesiąc płacić prawie trzydzieści złotych za utrzymanie łącza.

Dropss reklamowany jest jako „czysty internet”, czyli oferta całkowicie wolna od dodatkowych kosztów, także wspomnianej opłaty za utrzymanie łącza. Za nową ofertę internetową przy transferze 20 mb/s, użytkownik będzie musiał zapłacić jedynie 49,90 zł, przy korzystaniu z e-faktury oraz o 5 zł więcej bez e-faktury. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony i w dowolnym momencie, konsument może z niej zrezygnować, nie ponosząc opłat za ulgi, które otrzymał przy okazji zawierania umowy.

Badania przeprowadzone przez portal Telepolis pod koniec lipca wykazały, iż ponad 34% ankietowanych oceniło ofertę jako bardzo atrakcyjną, a prawie 31% jako atrakcyjną. Nie można także pominąć informacji o dodatkowych promocjach, jak możliwość korzystania z pakietu HBO GO przez pierwsze sześć miesięcy trwania umowy. Pakiet taki kosztowałby 25 zł miesięcznie (pierwszy miesiąc 1 zł + opłata aktywacyjna 49 zł).

Jak zareagują klienci na taką ofertę? Czy się przyjmie, czy będzie kolejną porażką? Czekamy na wyniki…

Related posts

Leave a Comment