Dropss na społecznościowym piedestale
Nowa marka Netii – Dropss – bije rekordy. Na swoim facebookowym profilu osiągnęła zawrotny poziom zaangażowania swoich fanów (66%). Według pracowni Sotrender był to najlepszy wynik września!
W działaniach reklamowych zdecydowano się całkowicie zrezygnować z formuły tupu LikeAd (zdobywanie fanów). Kampanie reklamowe prowadzone są na zasadzie „swobodnej dyskusji, w której zrezygnowano z tonu oficjalnego”. Powodem objęcia takiej strategii było wzmocnienie zaangażowania fanów w interakcję, co jak widać się opłaciło.
Dosyć ciekawym pomysłem promocji marki jest zaangażowanie popularnej osobistości, jaką jest „Hardkorowy Koksu” – Robert Burneika. Już jutro w „Galerii Mokotów” (Galeria Fitness) odbędzie się specjalna impreza promująca markę Dropss. Uczestnicy dowiedzą się między innymi, o tym „Co jeść i jak ćwiczyć, aby podobać się kobietom”.
Dla zainteresowanych zrelacjonujemy jutrzejsze wydarzenie. Zatem, bądźcie czujni.
Źródło: Sortender