You are here
Dropss na społecznościowym piedestale News 

Dropss na społecznościowym piedestale

Nowa marka NetiiDropss – bije rekordy. Na swoim facebookowym profilu osiągnęła zawrotny poziom zaangażowania swoich fanów (66%). Według pracowni Sotrender był to najlepszy wynik września!

– „W DROPSSie wszystko jest nowatorskie, od samej oferty poprzez sposób jej zamówienia wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej dropss.pl, aż po całą otoczkę związaną z utożsamianiem się internautów z nową marką. Fanpage oraz pozostałe narzędzia dialogu z Klientem oddaliśmy do dyspozycji kreatywnym i świadomym odbiorcom – podsumował Daniel Biegaj, kierownik zespołu e-komunikacji w Netii.”

W działaniach reklamowych zdecydowano się całkowicie zrezygnować z formuły tupu LikeAd (zdobywanie fanów). Kampanie reklamowe prowadzone są na zasadzie „swobodnej dyskusji, w której zrezygnowano z tonu oficjalnego”. Powodem objęcia takiej strategii było wzmocnienie zaangażowania fanów w interakcję, co jak widać się opłaciło.

Dosyć ciekawym pomysłem promocji marki jest zaangażowanie popularnej osobistości, jaką jest „Hardkorowy Koksu” – Robert Burneika. Już jutro w „Galerii Mokotów” (Galeria Fitness) odbędzie się specjalna impreza promująca markę Dropss. Uczestnicy dowiedzą się między innymi, o tym „Co jeść i jak ćwiczyć, aby podobać się kobietom”.

Dla zainteresowanych zrelacjonujemy jutrzejsze wydarzenie. Zatem, bądźcie czujni.

Źródło: Sortender

Related posts

Leave a Comment