You are here
Już dziś konferencja CD Projekt RED – twórcy zaprezentują nowe materiały z gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” News 

Już dziś konferencja CD Projekt RED – twórcy zaprezentują nowe materiały z gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon”

Już dziś o godzinie 20:00 czasu polskiego odbędzie się konferencja traktująca o sztandarowym tytule studia CD Projekt RED, czyli trzeciej odsłonie „Wiedźmina”. Ciekawe ilu fanów produkcji właśnie w tej chwili ustawia przypomnienia w swoich telefonach?

Już dziś o 20:00 czasu polskiego na kanale GOG.com w serwisie Twitch wystartuje konferencja, na której opublikowany zostanie 15-minutowy fragment prezentujący nowe materiały z „Wiedźmina 3: Dziki Gon” okraszone komentarzem twórców. Po konferencji będzie można na żywo zadać pytania dwóm deweloperom Damienowi Monnierowi (Senior Gameplay Designer) oraz Milesowi Tostowi (Level Designer). Sesja pytań i odpowiedzi (Q&A) prowadzona będzie w języku angielskim. Konferencja do obejżenia poniżej:

Watch live video from GOGcom on www.twitch.tv

 

Przypominam, iż „Wiedźmin 3: Dziki Gon”  początkowo ukazać się miał w minionym roku, jednak premierę przesunięto na 24 lutego. Niestety, to nie była ostania zła wiadomość dla miłośników Geralta. Wiemy już, że debiut rynkowy produkcji ponownie został przesunięty w czasie i tym razem gra ukazać się ma 19 maja bieżącego roku. Poniżej oficjalne oświadczenie studia CD Projekt RED w tej sprawie:

Drodzy Gracze

Od początku prac nad Wiedźminem 3: Dziki Gon zakładaliśmy, że będzie to bardzo ambitna gra. Chcemy dać graczowi możliwość przeżycia epickiej historii w olbrzymim, otwartym świecie fantasy.

Wielkość i złożoność Wiedźmina 3, będąca jedną z jego kluczowych zalet, ma decydujący wpływ na przebieg produkcji. Teraz, pod koniec prac, widzimy jak wiele detali wymaga poprawek. Wypuszczając najważniejszą grę w historii studia musimy być pewni, że błędy zredukowaliśmy do poziomu pozwalającego w pełni cieszyć się rozgrywką.

Patrząc realnie na obecne tempo prac i obciążenie zespołu doszliśmy do wniosku, że potrzebujemy jeszcze trochę więcej czasu. Team pracuje na maksymalnych obrotach, ale potrzebujemy dodatkowych 12 tygodni i dlatego przesuwamy datę premiery na 19 maja 2015.

Czujemy, że jesteśmy Wam winni przeprosiny. Za wcześnie wyznaczyliśmy datę premiery i to jest nasza lekcja na przyszłość. Wiemy co musimy zrobić by Dziki Gon stał się jedną z najlepszych RPG w jakie zagracie i ciężko nad tym pracujemy. Przepraszamy i jednocześnie prosimy o Wasze zaufanie.

Dziękujemy za wsparcie, które codziennie nam okazujecie. Naprawdę to doceniamy. Dodaje nam to dodatkowo sił.”

Oczekiwanie na pełnoprawną kontynuację umilić może fanom „The Witcher Battle Arena” – produkcja przygotowana z myślą o użytkownikach urządzeń z systemami iOS oraz Android. Gra należąca do popularnego ostatnio gatunku MOBA (multiplayer online battle arena) swój debiut miała w  zeszłym tygodniu. Co prawda, w stosunku do swoich webowych odpowiedników jest dosyć mocno ograniczona, jednak nie przeszkadza to aż tak w grywalności. Największym jej mankamentem, co się dość często powtarza, jest sterowanie.

Do wyboru mamy dziewięć postaci z uniwersum książek Sapkowskiego podzielonych na trzy kategorie: wojowników, łuczników oraz magów.

Lista postaci prezentuje się następująco:

  • Geralt,
  • Eithne z Brokilonu,
  • Filippa Eilhart,
  • Golem,
  • Iorveth,
  • Letho z Gulety,
  • Operator,
  • Saskia z Aedirn,
  • Zoltan Chivay.


Każdego z bohaterów wyposażono w trzy zdolności specjalne aktywne, które rozwijamy podczas rozgrywki oraz jedną pasywną. Gdy nasza postać wskoczy na nowy poziom otrzymujemy dodatkowo możliwość przeznaczenia jednego punktu na poprawienie umiejętności bądź biegłości we władaniu przedmiotami.

Mobilną grę autorstwa CD Projekt RED i Fuero Games wyposażono w trzy tryby rozgrywki:

  • PVP (zespoły 3 na 3),
  • Kooperację (gracze przeciwko sztucznej inteligencji),
  • Trening.

Na tę chwilę zmagania toczyć możemy na dwóch mapach. Cele do spełnienia na obydwóch są takie same, a dokładniej naszym zadaniem jest utrzymanie jak najdłuższej kontroli nad trzema wyznaczonymi „spotami”. Im więcej ich pod naszą kontrolą, tym szybciej punkty traci drużyna przeciwna.

Najnowsza wiedźminowska produkcja tworzona była w duchu mikropłatności. Na szczęście te nie wpływają znacząco na samą rozgrywkę, a ograniczają się jedynie do wartości wizualnej. Zamysł twórców ogranicza tym sposobem znienawidzony przez graczy element pay2win. Tytuł wspiera integrację z kontem Google Play. Jak wspomniałem wcześniej gra dostępna jest na platformę Android oraz iOS, a wkrótce pojawić się ma wersja na Windows Phone.

http://www.youtube.com/watch?v=m61MbVrdxeA

Darmową grę „The Witcher Battle Arena” pobierzemy tutaj:

Related posts

Leave a Comment