Lewis Hamilton zabawia się z drukarkami marki Epson

Kierowca drużyny „Formuły Pierwszej” „MERCEDES AMG PETRONAS” postanowił we współpracy z firmą „Epson” nakręcić żartobliwy filmik. Materiał zatytułowany „Lewis w tuszu” przedstawia zalety innowacyjnego systemu stałego zasilania w atrament ITS marki „Epson”.

Lewis Hamilton Epson Slide

Akcja tego zabawnego, dynamicznego filmu toczy się w siedzibie zespołu „MERCEDES AMG PETRONAS Formula One”. Głównym elementem produkcji jest scena, w której Lewis szybuje w zwolnionym tempie przez chmurę kartek papieru, a następnie trafia w strumienie różnokolorowego tuszu. Film przygotowano we współpracy z zespołem „MERCEDES AMG PETRONAS Formula One” z okazji premiery drukarek z systemem ITS, a jego celem jest prezentacja rewolucyjnej technologii stałego zasilania w atrament oraz olbrzymich zapasów atramentu dostarczanych w zestawie z drukarkami. Korzyści drukarek z systemem ITS – możliwość wydruku ogromnej ilości stron bez konieczności wymiany kartridży – są zaprezentowane tu w niecodzienny i interesujący sposób.  Film jest częścią wielokanałowej strategii komunikacyjnej, składającej się z filmu kampanii „Lewis w tuszu” oraz szeregu materiałów opisujących proces jego tworzenia.

Podczas każdego sezonu biorę udział w interesujących projektach organizowanych przez partnerów naszej drużyny. Muszę powiedzieć, że ten był jednym z bardziej niesamowitych!  Zdjęcia do filmu o urządzeniach z systemem stałego zasilania w atrament firmy „Epson” były świetną zabawą – tym bardziej, że lubię wychodzić poza swoją strefę komfortu i robić rzeczy inne niż zazwyczaj. Nie każdy ma okazję zanurkować w 400 litrach tuszu, dlatego tym chętniej wziąłem udział w projekcie. Uważam, że efekt końcowy robi wrażenie! – powiedział Lewis.

„Epson” jest oficjalnym partnerem drużyny „MERCEDES AMG PETRONAS”, służąc jej wiedzą w zakresie drukarek atramentowych, skanerów, projektorów 3LCD oraz smart odzieży i elektroniki do noszenia, w tym okularów inteligentnych. Kampania „Lewis w tuszu” znacznie odbiega charakterem od poprzednich projektów, które w bardziej poważny sposób komunikowały nieustające dążenie obu marek do tworzenia coraz to nowocześniejszych rozwiązań, utrzymania wiodącej pozycji na świecie oraz wytwarzania produktów o wysokiej jakości. Podejście firmy „Epson” odnośnie wykorzystania innowacyjnych technologii w swoich produktach jest zbieżne z dążeniem obecnych mistrzów „FIA Formuły Pierwszej” do zdobywania najwyższych osiągnięć w swojej dziedzinie. To tylko jeden z przykładów współpracy przedstawiającej innowacyjne rozwiązania.

Lewis Hamilton Epson Screen

Epson Innowacyjny system ITS zrewolucjonizował rynek druku. Chcieliśmy stworzyć film, który byłby równie zaskakujący, jak i zapadający w pamięć. Marka „Epson” kojarzy się głównie z jakością, innowacją i wydajnością, dlatego stworzony przez nas film akcji, gdzie akcenty położono na lekkość i humor może być dla odbiorców pewnym zaskoczeniem. Projekt współtworzyliśmy wraz z całym zespołem „MERCEDES AMG PETRONAS Formula One”, co było bardzo przyjemnym doświadczeniem. Lewis Hamilton wniósł do filmu charyzmę, styl oraz humor, pomagając nam pokazać „Epson” od innej strony. Czas pracy nad projektem wyniósł rok, a wkład pracującego nad nim zespołu kreatywnego był nieoceniony – mówi Ewa Pytlak, marketing manager w „Epson”.

Przy produkcji filmu „Epson” współpracował ze studiem „Citizen Films”. Dyrektor zarządzająca Gretchen Shoring odpowiadała za produkcję materiału, a Rollo Hollins objął funkcję reżysera. Za wzbogacenie materiału o efekty specjalne odpowiedzialna była drużyna „Machine Shop”. Z kolei Rina Yang, dyrektor ds. zdjęć, zadbała o to, aby film nabrał unikatowego i stylowego charakteru.

Z filmem „Lewis w tuszu” możecie się zapoznać poniżej:

http://www.youtube.com/watch?v=QtAlqGX9lm

Więcej szczegółów na temat kampanii znajdziecie pod tym linkiem.

Źródło: Epson

________________________________________________

Zapraszamy do naszego e-sklepu, gdzie znajdziecie szeroki wybór produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecamy również profil Vip Multimedia na Facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

3829 More posts in artykuły category
Recommended for you
Tomb Raider
Nowa gra mobilna Tomb Raider. A kiedy kolejna wersja tej popularnej gry video?

Minęły już dwa lata od ostatniej gry z bardzo popularnej serii Tomb Raider i wielu...