You are here
Sprzedaż owoców morza od Nintendo przekroczyła milion egzemplarzy News 

Sprzedaż owoców morza od Nintendo przekroczyła milion egzemplarzy

„Nintendo” od lat podąża wybraną przez siebie drogą, nie zważając na panujące trendy i stawiając na własne autorskie pomysły. Często z sukcesem. Nie inaczej było w przypadku najnowszej marki japońskiego koncernu, „tęczowej” strzelanki sieciowej –  „Splatoon”.

„Big N” na swoim twitterowym koncie pochwaliło się wynikami sprzedaży produkcji o kałamarnicach. „Splatton” okazał się tytułem ciepło przyjętym zarówno przez branżowe media (na serwisie „Metacritic” gra uzyskała 81/100 metapunktów), jak i zwykłych graczy. Fani „Nintendo” postanowili nagrodzić wersje przeznaczoną na konsole Wii U i w niecały miesiąc od premiery gry, ta osiągnęła świetne wyniki sprzedaży.

„Splatoon” sprzedał się w ilości jednego miliona egzemplarzy. Najwięcej miłośników gra znalazła w obu Amerykach – 476 tysięcy sprzedanych egzemplarzy. Na drugim miejscu uplasowała się Japonia – ponad 368 tysięcy sztuk. Podium zamyka rynek europejski, na którym tytuł trafił do rąk 230 tysięcy graczy. Stawkę zaś zamyka Australia ze skromnymi, w porównaniu do poprzednich rynków, 20 tysiącami sprzedanych kopii.

Od premiery Splatoon, która nastąpiła 29 maja, z radością obserwujemy, że tak wielu graczy rywalizuje w meczach sieciowych – stwierdza szef europejskiego oddziału „Nintendo” Satoru Shibata. – Jesteśmy zadowoleni z tej nowej gry na wyłączność Wii U. Z nadzieją zapatrujemy się na perspektywę udostępnienia jeszcze w tym roku kolejnych exclusive’ów na Wii U i 3DS-a – dodaje.

Osiągniecie gry jest dowodem na to, iż konsumenci są głodni nie tylko tytułów wręcz epatujących przemocą, a również takich, które są ich najzwyczajniej w świecie pozbawione. Jeśli chcecie osobiście sprawdzić, czy gra zasłużyła na taki wynik, zachęcamy do udziału w konkursie fotograficznym zorganizowanym przez firmę „Nintendo”, w którym wygrać możecie:

  • 1. miejsce – specjalna edycja gry „Splatoon” z figurką „Amiibo”;
  • 2. miejsce – gra „Splatoon” na „Wii U”;
  • 3. miejsce – figurka „Amiibo”, „Inkling Boy”.

http://www.youtube.com/watch?v=XHlgKMUePck

Miejmy nadzieję, że nowe projekty koncernu rodem z Kraju Kwitnącej Wiśni osiągną jeśli nie lepszy, to przynajmniej zbliżony sukces.

Źródło: Twitter

_____________________________________________________

Produkty marki „Splatoon” dostępne w naszym e-sklepie.

Related posts

Leave a Comment