You are here
Satyryk Tadeusz Drozda w x-kom? „Śmiechu Warte” artykuły News 

Satyryk Tadeusz Drozda w x-kom? „Śmiechu Warte”

Ale numer! W najnowszej kampanii reklamowej sieci sklepów x-kom wystąpi sam Tadeusz Drozda. Znany z telewizyjnej serii satyrycznej „Śmiechu warte” jegomość będzie komentował popularne treści na polskim YouTubie. Zapowiada się niezły ubaw.

Tadeusz Drozda
fot. x-kom

Tadeusz Drozda, znany polski kabareciarz gości w kampanii reklamowej x-kom, która wystartowała dokładnie 30 września, czyli wczoraj. Choć jest to promocja sprzedażowa, myślę, że warto poświęcić jej chwilę, choćby z sentymentu do jednego z najbardziej rozpoznawalnych satyryków telewizyjnych w kraju.

Tadeusz Drozda w kampanii x-kom

Kiedy na maila wpadła mi rzeczona informacja prasowa, w pierwszej chwili myślałem, że źle doczytałem zawarty tam przekaz. Nic bardziej mylnego, okazuje się, że Tadeusz Drozda, przez którego cała moja rodzina zasiadała przed telewizorem i bawiła się jak nigdy, zagości w kampanii x-komu. Przypominają mi się beztroskie lata 90-te i kapitalny program „Śmiechu warte”. Tak, oglądaliśmy śmieszne koty, zanim stało się to modne.

W latach 90-tych stworzyłem pierwszy polski YouTube. W programie Śmiechu Warte pokazywaliśmy śmieszne upadki, wypadki, niezdarne, urocze zwierzaki. Ludzie przesyłali nam swoje nagrania na VHS-ach, które potem puszczaliśmy w telewizji. Co niedzielę przyciągaliśmy przed telewizory 15 milionów widzów. Większość youtuberów o takich wynikach może tylko pomarzyć. Dlatego zdecydowałem się na ten projekt z x-komem, gdzie komentuję najpopularniejsze obecnie treści na YouTubie. — Tadeusz Drozda

Kampania potrwa równy tydzień. W jej „skład” wchodzi łącznie 20 komentarzy Satyryka, które zostaną wyemitowane w serwisie YouTube tuż przed niektórymi teledyskami hip-hopowymi, disco polo oraz gameplayami. X-kom zachęca do „odnalezienia” wszystkich wideo, które jak sądzę, dostarczą wszystkim niezłej zabawy. Ja obejrzałem już wszystkie spoty i nie zamierzam odbierać wam radości poszukiwania „dowcipów” Tadeusza Drozdy. Pamiętajcie, na odnalezienie rzeczonych wstępów w serwisie YouTube macie tylko 7 dni.

Źródło: Informacja prasowa x-kom

Related posts

Leave a Comment