Użytkownicy iPada Pro borykają się z uciążliwą usterką dotyczącą ładowania
Otóż podczas dłuższego (powyżej kilku godzin) ładowania, przy próbie wybudzenia tabletu ten wydaje się nie reagować na żadne polecenia – użytkownik może jedynie obserwować czarny ekran. Jednym ratunkiem jest tutaj wymuszenie ponownego uruchomienia systemu za pomocą kombinacji klawiszy. Co ciekawe, po restarcie wszystko zdaje się pracować bez zastrzeżeń, niestety podczas ponownego ładowania problem powraca.
Najgorsze jest to, że na chwilę obecną gigant z Cupertino nie zajęł oficjalnego stanowiska, zaś support radzi skorzystać z opcji ponownego uruchamiania tabletu. Sprawa jest poważna, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę kwotę, jaką klienci zapłacili za wspomniane urządzenie. Wydając 4 tysiące złotych (najtańszy wariant) spodziewamy się raczej bezproblemowego użytkowania. Niestety, Apple zawiodło, choć podejrzewam, iż programiści opracowują już stosowną poprawkę. Pozostaje mieć tylko nadzieję, iż jest to usterka czysto software’owa.
Jak widać sprzęt Premium nie jest idealny i nie mówię tutaj wyłącznie o produktach sadowników. Podobna sytuacja mogła spotkać dosłownie każdego producenta. Ważne jest tutaj to, jak szybko i jak skutecznie firma zareaguje na zgłaszane błędy. Nie oszukujmy się – zapatrzeni w swoje tablety użytkownicy wybaczą chwilową niedyspozycję sprzętu, ale tylko pod warunkiem, że ta będzie chwilowa. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której kupując urządzenie, jakby nie patrzeć prestiżowe, klient nie mógłby liczyć na wsparcie.
Tak więc – do roboty Apple!
Źródło: MacRummors
________________________________________________
Zapraszamy do naszego e-sklepu, gdzie znajdziecie szeroki wybór sprzętu w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecamy również profil Vip Multimedia na Facebooku.