Wokselowa MOBA, polskiej produkcji w klimatach Sci-Fi
Voxelfield – gra MOBA oparta na technologii vokseli, w której możesz demolować całą planszę. Nowe spojrzenie na gatunek gier sieciowych.
W polskiej produkcji MOBA, głównym celem wygranej jest zniszczenie bazy przeciwnika bronionej przez inne jednostki, czyli wszystko to, co oferują inne gry z tego gatunku. Szczegółem, który wyróżnia produkcję na tle innych jest to, że Voxelfield będzie miało wiele różnorodnych map.
http://www.youtube.com/watch?v=b0wyEnZxk4A
Fabuła gry przedstawia się następująco. Światem rządzą Megakorporacje, walczące między sobą o wpływy. Jednym z elementów, które wykorzystują do walki są mechy bojowe sterowane przez ludzkich operatorów. Naszym zadaniem jest wcielenie się, we wspomnianych wcześniej pilotów.
http://www.youtube.com/watch?v=J73rlWpfb4c
Najciekawszą rzeczą, w tytule jest mianowicie świat stworzony z vokseli. Zarówno elementy otoczenia jak i mechy, czy inne pojazdy mogą ulegać zniszczeniu. Łamią, rozpadają, kruszą się w mniejsze części – w zależności z jakich materiałów fizycznych są skonstruowane. Wszystko to sprawia, że mapa, na której toczymy boje staje się znaczącym detalem o wyjątkowym znaczeniu taktycznym. Ogranicza nas sama wyobraźnia. Za przykład może posłużyć zniszczenie mostu, przez co pojazdy przez niego przejeżdżające ulegną uszkodzeniu przy upadku.
Na chwilę obecną trwają prace nad ukończeniem silnika gry oraz systematycznie rozwijane są dwa edytory: Psycho Voxel Editor 3 oraz VF Map Editor. System destrukcji oparty jest na Nvida PhysiX, a wspomagają go autorskie procesy destrukcji.
Pieczę nad projektem sprawuje 5 – osobowy zespół studia Psycho Interactive.
Jeśli chcecie być na bieżąco z produkcją zapraszamy do śledzenia bloga developerskiego (w języku ang.) oraz fanpage’a na Facebooku.