Zamówiłeś Galaxy Fold? Poczekaj albo otrzymaj zwrot pieniędzy
Samsung ma poważny problem z Galaxy Fold. Producent nie jest w stanie dostarczyć w pełni działających smartfonów do klientów końcowych. W związku z zaistniałą sytuacją pojawiła się pewna propozycja ze strony firmy. Klienci nie będą z niej zadowoleni.

W pierwotnych założeniach Galaxy Fold miał trafić do klientów już 26 kwietnia, jednak pierwsi recenzenci ujawnili poważne problem z trwałością ekranów z rzeczonym sprzęcie. To musiało skutkować poślizgiem w kwestii dostaw finalnego produktu. Problem w tym, że firma sama nie zna, choćby przybliżonego terminu wprowadzenia sprzętu do sklepów. Co na to klienci?
Cierpliwość czy zwrot pieniędzy? Klienci, którzy zamówili Galaxy Fold, mają wybór
Opóźnienie w dostawie urządzeń będzie najprawdopodobniej znaczące. Dowodzi tego propozycja Samsunga, który postanowił zapytać klientów o to, czy żądają zwrotu pieniędzy w związku z przekładającym się terminem dostawy.
Możliwość rezygnacji ze złożonego zamówienia nie jest w mojej opinii żadnym rozwiązaniem. Firma powinna w wyraźny i zauważalny sposób zrekompensować klientom długi czas oczekiwania. Pamiętajmy, że mówimy o sprzęcie kosztującym grube pieniądze, a konkretnie 2000 euro.
Dalsze oczekiwanie na „niepewny” produkt czy rezygnacja? Która z opcji wydaje się wam rozsądniejsza?
Źródło: Phonearena