Słuchawki „h.ear on” od Sony już w RISK made in Warsaw

Czy technologia może zainspirować projektantów mody? Okazuje się, że tak. Wszyscy, którzy chcą wyglądać modnie, a jednocześnie są miłośnikami muzyki powinni zainteresować się najnowszą ofertą RISK made in Warsaw.

Dwie projektantki, Antonina Samecka i Klara Kowtun z RISK made in Warsaw, zaprojektowały szalikokaptur, który jest godnym następcą szalików i czapek. Do stworzenia „Nonszalancji”, bo tak nazywa się ich produkt, by nie doszło, gdyby nie nauszne słuchawki Sony „h.ear on”. Ich kolorystyka pozwoliła na uszycie szalikokapturów, które idealnie komponują się ze sprzętem.

„Nonszalancja” zrobiona jest z miękkiej dresowej dzianiny w kolorze stonowanej czerni, zaś jej wnętrze dopasowane jest do koloru urządzenia. Dzięki temu szalikokaptur można nosić na dwie strony.

Limitowane zestawy złożone z linii słuchawek „h.ear on” i „Nonszalancji” są propozycją uniseks dla tych, którzy chcą dobrze wyglądać, a jednocześnie cieszyć się muzyką w wysokiej rozdzielczości – „h.ear on” izolują użytkownika od otoczenia.

Do wyboru są słuchawki w kolorach: limonkowym, cyrankowym, ciemnoróżowym, ceglastoczerwonym oraz grafitowej. W tych samych kolorach występuje też szalikokaptur „Nonszalancja”. Produkty można nabyć na stronie RISK made in Warsaw zarówno pojedynczo, jak i w zestawie.

Więcej informacji: RISK made in Warsaw 

 

________________________________________________

Zapraszamy do naszego e-sklepu, gdzie znajdziecie szeroki wybór gier oraz konsol w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecamy również profil Vip Multimedia na Facebooku.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

558 More posts in Sprzęt category
Recommended for you
cyberprzestępczość
Komputery kwantowe – nadzieja czy zagrożenie cyberbezpieczeństwa?

Wyścig do stworzenia pierwszego powszechnie stosowanego komputera kwantowego trwa - być może wkrótce poznamy producenta,...