You are here
Jak zarżnąć złotą kurę felietony 

Jak zarżnąć złotą kurę

Dobry film można nakręcić za małe pieniądze, a zły nawet z rozdmuchanym budżetem. Nie wszystko, co jest chodnym tematem, przekłada się później na zyski zostawione w biletowej kasie. Przykłady adaptacji gier są tego doskonałym przykładem, a „Super Mario Bros” tylko to potwierdził. Więcej
Porównanie: Wiedźmin 3 kontra Bloodborne w trzech rundach felietony 

Porównanie: Wiedźmin 3 kontra Bloodborne w trzech rundach

Od początku roku pojawiły się dwa znakomite tytuły, które możemy zaklasyfikować jako dark RPG. Jednym z nich jest nasz rodzimy Wiedźmin, drugim znakomity japoński Bloodborne. Obie gry są mroczne i bardzo wymagające, jednak nieco różnią się od siebie. Wobec tego postaramy się przyjrzeć poszczególnym aspektom każdej z nich i zadecydować, pod jakiego gracza jest skrojona każda z nich. Więcej
Gramofonowy szał felietony 

Gramofonowy szał

Gramofony stały się modne, stały się wyznacznikiem wykwintu i melomaństwa właściwego audiofilom i wszelkim innym zdeklarowanym miłośnikom muzyki. I trend ten trzyma się zadziwiająco dzielnie, jakby już nic nie miało go naruszyć. Więcej
Smarthome – marzenie o inteligentnym domu felietony 

Smarthome – marzenie o inteligentnym domu

Technologia przez ostatnie kilkadziesiąt lat wkracza śmiało w kolejne obszary naszego życia i czasem zostaje w nich na stałe. Obecnie towarzyszy nam prawie wszędzie, łącznie z naszym domem. Ale jak możemy najlepiej wykorzystać jej towarzystwo w domowym ognisku? Więcej
Grywalizacja pracy felietony 

Grywalizacja pracy

„Jak skutecznie zaangażować i zwiększyć wydajność pracownika? Spraw, żeby przynajmniej część swojej pracy traktował jak grę” – zamiłowanie do gry to jedna z najpotężniejszych i w bardzo niewielkim stopniu docenianych właściwości ludzkich. Niejaki Verint postanowił to wykorzystać. Więcej
Porównanie mocy obliczeniowej różnych elektronicznych „zabawek” felietony 

Porównanie mocy obliczeniowej różnych elektronicznych „zabawek”

Od już ładnych paru dekad moc obliczeniowa sprzętu z roku na rok wzrasta w zawrotnym tempie, wykazując przy tym postęp geometryczny i pnąc się nieustannie w górę. Niektóre superkomputery z przeszłości, zajmujące czasem nawet i kilka pokoi, mają w przybliżeniu takie możliwości obliczeniowe, jakimi dzisiaj mogą się pochwalić komórki mieszczące się w kieszeniach naszych spodni… Więcej
RETRO: Yoshi’s Island felietony 

RETRO: Yoshi’s Island

Dorastałem w czasach, gdy platformówki miały się świetnie. Były to najpopularniejsze gry na konsole i jeśli chciałeś porozmawiać z kumplem o grach, wystarczyło wspomnieć któregoś z przedstawicieli tego  gatunku i można było gadać do upadłego.  A jeśli były konsole na których te gry święciły największe tryumfy, były to konsole Nintendo. Więcej
Gry na gogle VR już w przyszłym roku felietony 

Gry na gogle VR już w przyszłym roku

Jeden z gigantów branży Ubisoft, znany między innymi z tego, że nie zwykł pakować pieniędzy w ryzykowne przedsięwzięcia ogłosił właśnie, że już w 2016 r. zamierza wprowadzić na rynek gry współpracujące z goglami VR. Więcej
Na czym jeszcze da się odpalić Dooma? felietony 

Na czym jeszcze da się odpalić Dooma?

W miarę rozwoju możliwości urządzeń elektronicznych sami czasami nie zdajemy sobie sprawy, jak niewiele mówią nam liczby. Większość z nas pamięta jeszcze lata 90. i znacznie inny etap rozwoju technologii renderowania 3D, kiedy wygenerowanie prostego otoczenia w trzech wymiarach zabierało większość zasobów nawet najnowocześniejszych komputerów. Więcej