Godfire: Rise of Prometheus na targach PAX East w Bostonie
Na minionych targach Pax East, przedstawiciele studia Vivid Games podzielili się kilkoma świeżymi informacjami na temat swojego najnowszego dzieła – Godfire: Rise of Prometheus.
Otóż postać Prometeusza będzie można personalizować według własnych potrzeb. Porozrzucane po uniwersum gry bronie oraz zbroje mają wpływać na umiejętności ofensywne oraz defensywne, wygląd, czy nawet swobodę poruszania się naszego protagonisty po polu bitwy. Wszystko to sprawić ma, że gracz będzie mógł dostosować styl oraz rozgrywkę do swoich preferencji.
– „To, że Godfire: Rise of Prometheus jest tytułem na urządzenia mobilne nie znaczy, że tworzymy grę łatwą” – mówi Grzegorz Brol, główny game designer tytułu – „Oczywiście może w nią zagrać i ukończyć każdy, ale naszym celem jest tytuł, który zadowoli każdy typ gracza, w tym osoby, w tym osoby szukające wyzwania. Myślę, że rozgrywka, innowacyjne pomysły w systemie walki oraz unikatowy świat gry to odzwierciedlają. Cieszę się, że jestem częścią czegoś, co z całą pewnością można nazwać nową jakością rozrywki na urządzenia mobilne.” – dodaje.
Twórcy zaoferowali graczom trzy poziomy trudności: Normal, Hard oraz Immortal. To co różni wspomniane stopnie to zmieniające się zachowanie naszych oponentów. Bydgoskie studio Vivid Games zaprosiło do współpracy brytyjskiego pisarza – Steve’a Ince’a – znanego z udziału w takich projektach jak: Wiedźmin 2: Zabójcy Królów oraz serii Broken Sword. Dodatkowo produkcja wyposażona została w pełne udźwiękowienie dialogów w wykonaniu profesjonalnych aktorów oraz liczne przerywniki filmowe.
Premiera gry przewidziana jest na drugi kwartał tego roku. Więcej szczegółów na temat Godfire: Rise of Prometheus znajdziecie na oficjalnej stronie tytułu.
Źródło: Vivid Games