You are here
Franko 2 uzbierało wymagane 100%, ale nadal liczy na wsparcie Gry 

Franko 2 uzbierało wymagane 100%, ale nadal liczy na wsparcie

Zbiórka finansowa na produkcję Franko 2 zakończyła się pełnym sukcesem. Społeczność graczy wsparła produkcję wymaganymi 34.500 zł. Oznacza to, że projekt zostanie zrealizowany, a zebrane środki trafią do autorów, umożliwiając im tym samym dalszą pracę nad tytułem.

 

Jednak osiągnięcie założonego przez twórców pułapu finansowego nie oznacza zakończenia zbiórki. Osoby, które jeszcze przez trzy najbliższe dni zdecydują się na złożenie „cegiełki”, mogą liczyć na różne nagrody. W ramach wsparcia projektu określoną kwotą darczyńcy otrzymają kopie gry, gadżety związane z tytułem lub nawet możliwość wzięcia udziału w procesie tworzenia Franko 2, na przykład projektując postacie albo tworząc dialogi.

Kilka słów podziękowań od zespołu pracującego nad Franko 2:

„Kampania na wspieram.to była w pewnym sensie testem na to czy w Polsce uda się to, co na Zachodzie dzieje się każdego dnia. We wtorek 11 marca dowiedzieliśmy się, że tak. Dzięki kampanii na wspieram.to i wykorzystaniu początkującego w Polsce jeszcze finansowania społecznościowego stworzymy Franko 2 takie jakie naprawdę chcemy, bez żadnych ograniczeń (…) Dziękujemy wszystkim za pomoc i zaufanie w tym; setkom graczy, którzy aktywnie wspierali nas, wspieram.to za prowadzenie akcji marketingowych, mediom za szereg publikacji oraz IMGN.pro za profesjonalną współpracą już przed etapem wydawniczym. Warunki do tworzenia i wydawania własnych gier w Polsce chyba nigdy nie były lepsze.”

Kamil Rogulski reprezentujący serwis Wspieram.to dodał:

„Nie cały rok temu, na wspieram.to wystartował pierwszy projekt gry. Tą grą było The Few studia Black Moon Desing – wówczas kampania opiewała na kwotę 3,3 tyś zł i dotyczyła tylko polonizacji. Nikt wówczas w Polsce nie wierzył bowiem w powodzenie kampanii, które mogły opiewać na większą sumą, a kiedy była mowa o pełnym sfinansowaniu gry przez graczy – wszyscy pukali się w czoło…

Dziękujemy wszystkim, którzy pomogli w powrocie Franko przede wszystkim graczom, IMGN.pro, mediom, reklamodawcom oraz partnerom – bez nich powrót Franko nie byłby możliwy. Wierzymy, że dzięki tej kampanii pokazaliśmy, że w Polsce również można. Jako Wspieram.to projekt Franko 2 traktujemy jako zaproszenie dla innych studiów gier do przeprowadzania własnych kampanii crowdfundingowych.”

Do powiedzenia miał, też coś Bartosz Moskała z IMGN.PRO:

“Z emocjami obserwowaliśmy przebieg kampanii Franko 2 w portalu Wspieram.to. Pomijając fakt bycia wydawcą tytułu, mocno zaangażowaliśmy się we wsparcie marketingowe dla samej zbiórki, więc rezultat ten jest dla nas podwójnie satysfakcjonujący. (…) Osiągnięcie wyczekiwanych 100%, na 9 dni przed ostatecznym terminem to fantastyczny sukces samego Franko 2 a jednocześnie potwierdzenie tezy, że w naszym kraju jest miejsce dla finansowania społecznościowego, jako skutecznego narzędzia dla twórców gier.”

Akcja na platformie crowdfundingowej potrwa jeszcze trzy dni. Warto dodać, że uzbierana kwota jest rekordowa, jeśli chodzi o polskie realia finansowania społecznościowego. Chcesz stać się częścią historii? Wesprzyj projekt tutaj. Jeśli nie jesteś jeszcze do końca przekonany zapraszamy do zapoznania się z filmikiem promującym tytuł, który rozwieje wszelkie wątpliwości:

http://www.youtube.com/watch?v=_8jgxpgrYpA

Jeśli natomiast chcecie zapoznać sie z dystrybutorem zapraszamy pod ten adres.

Źródło: IMGN.PRO

 

Related posts

Leave a Comment