Road Hopper – Nowy casual od Vivid Games

Szukacie lekkiej, casualowej gry na wolne wieczory? Zainteresujcie się nowym tytułem ze stajni Vivid Games – Road Hopper.

Casualowe produkcje mają swoich fanów, którzy zamiast wybrać tytuł wymagający spędzenia nad nim długiego czasu wolą coś „na szybko”. To właśnie przede wszystkim takich gier szukają posiadacze smartfonów i tabletów. Produkcje casual przemawiają również do konkretnej grupy odbiorców, którą stanowią w 74% kobiety, a także osoby starsze, co pokazuje Casual Games Market Report z 2007 roku. Jeśli poszukujecie gry, w którą pogracie w przerwie od codziennych zajęć, warto spojrzeć na Road Hopper od Vivid Games.

Produkcja Road Hopper powstała dzięki współpracy bydgoskiego wydawcy Vivid Games z rumuńskim niezależnym studiem Art Dynasty.  Co warto zaznaczyć, jest to pierwszy zewnętrzny tytuł w portfolio Vivid Games Publishing. Co powstało z połączenia otwartości wydawcy i kreatywności studia?

Road Hopper, czyli gra dla wszystkich

Trzeba przyznać, że gra jest całkiem przyjemna. Łączy w sobie wszystkie elementy casualowej produkcji, czyli proste zasady rozgrywki, które opanuje gracz w różnym wieku, lekkość i poczucie humoru, a także kolorowy i miły dla oka styl graficzny. Jeśli do tego dodamy postacie z gier, filmów, sportu i innych popularnych rozrywek, uzyskamy naprawdę interesujący mix. A wszystko na unikalnym zestawie poziomów, który zawiera m.in. Transylwanię czy tajemniczą Strefę 51.

Co tak naprawdę będzie zadaniem gracza? Kontrola pięciu postaci, które stoją w jednej linii i muszą przeskakiwać przez przeszkody. Wszystko przy rankingowej rywalizacji, tak że nie chce się odchodzić od mobilnego urządzenia. Dodatkowa edycja opatrzona podtytułem Crazy Santa daje graczom możliwość rozgrywki na świątecznych, zimowych mapach.

Gra ukazała się na urządzeniach mobilnych z systemem Android oraz iOS.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

115 More posts in mobile category
Recommended for you
Apple Arcade
Apple Arcade 50 złotych taniej — plan roczny zachęca do subskrypcji

Nie uważam, żeby opłata w wysokości 24,99 zł za miesiąc korzystania z Apple Arcade była...