Polska telefonia komórkowa reklamuje się w SimCity!

Jak dobrze wiemy – reklama dźwignią handlu. To swojskie powiedzenie do serca wzięła sobie telefonia komórkowa Play i swoją markę umieściła w grze SimCity.

 Termin product placementingu (lokowania produktu) kojarzy się nam przede wszystkim z filmami i serialami. Coraz więcej produktów pojawia się także w naszych rodzimych programach. Skoro można na tym nieźle zarobić, nic dziwnego, że producenci gier również wykorzystują ten patent.

Z tego właśnie narzędzia marketingowego skorzystała polska telefonia komórkowa Play. W jednym z dodatków do SimCity, po odpowiedniej rozbudowie miasta, pojawi się możliwość zbudowania salonu sprzedaży Play. Dzięki postawieniu tego budynku nasze Simy rozwiną w sobie szczęście.

Dodatek do pobrania tutaj. Czy ma to najmniejszy sens? Z podjęciem tej decyzji musicie poradzić sobie sami.

Dłuższy artykuł o technikach marketingowych w grach pojawi się, już wkrótce.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

1241 More posts in Gry category
Recommended for you
HP zapowiada liczne nowości dla graczy, w tym pierwszy laptop gamingowy o przekątnej 16”

Wkrótce na rynku pojawią się m.in. nowy laptop OMEN 15, monitor HP X24c, mysz OMEN...